Sunday, May 23, 2010

first time in my life...... hari anugerah cemerlang 2010


aku dapat hadiah dari YDP PIBG..

first time in my life, akhirnye aku berjaya naik gak atas pentas nie... hahahha gambar di atas ini diambil oleh adik aku... biase la, gambar diambil dari hp... tak la terang sgt...




hadiah yg diterima

nice kan.... ada 4 buah termasuk tiga keping sijil... saje nak rakamkan gambar coz nak wat kenangan... dengan excitednye, aku pon bukak la hadiah yg diterima...



hadiah-hadiah di dalamnya...

aku dapat Q & A utk bm ngan pengajian perniagaan... dan MCQ utk ekonomi... huaaa... aku dah ada la buku tu.... so, i have 2 MCQ books... ^_^' simpan jela.. and then, aku dapat buku motivasi pembakar semangat utk mencipta kejayaan dari penulis Muhammad Zakaria yg bertajuk KELUARKAN SINGA DARIPADA DIRI ANDA ! isi buku ni sekali imbas menarik... nt aku bace kalo ada mase.. hehehe


p/s : thanks kat mak dan ayah coz sudi datang... thanks kat pihak sekolah coz bagi hadiah yg bagus nie... hadiah nie wat membakar semangat aku untuk berjaya.. for me, chayok2!!! for diagnostik exam yg akan datang...

No comments:

Post a Comment