Monday, January 14, 2013

finish mid exam


Salam and hai followers ^_^

13 Januari 2013. Ahad. 30 Safar 1434 Hijrah..

Kalau sudah berniat, mengapa tidak diteruskan bukan? Hurm.. ada pun kesempatan untuk update blog setelah seminggu menghadapi minggu exam.. =) ma an najah to all MSU-ian..

Exam kali ini aku rasakan tidak seberapa baik untuk ku. Rase seperti tidak mahu melihat result mid sem nt. Jadi biarlah.. focus untuk akan dtg je lebih baik. Rasa pengajaran jugak untuk aku supaya bersedia lebih awal. Mungkin sudah jadi tabiat dlm diri aku nie, STUDY LAST MINUTE!!! Kalau time sekolah boleh la.. nie U.. belajar sambil fahamkan. Kalau tidak, kita digelar, BELAJAR UNTUK LULUS JE. So, akan dtg, dielakkan sebaik mungkin.

Kita tidak tahu bagaimana akan terjadi untuk yg seterusnya. Apakah lebih baik atau sebaliknya. Hurm. Yg hari ni baik, tidak selamanya baik. Namun haruslah kita bersangka baik. Hari ini, in sha Allah akan mencari kesempatan untuk meng-upgrade-kan laptop nie. Sebab bateri pun dah low capacity, RAM pon 1 GIG je. Sgt berat. Jadi biarlah keluar duit sket apa salahnya kan, untuk belajar juga. K la .. terasa nak taip something.. about sharing my opinion. =) k bye!

Assalammualaikum.. Tak jawab dosa! Kalau jawab, Allah sayang =)

No comments:

Post a Comment